Monday, February 7, 2011

PANTANG TOL AKU...

ngee~~....:D
salam saem2 aku,...
aku xseyy banyok kecek gapo..direct to da point,,ehh kecek qelate plop aku.hehe,,sori.korang penah lalui x situasi cam penah kutuk nan sape2 ker?penah kena maki hamun?xkesah la kat sape2 pon.haa,,y aku nk story mory neh pon ade gk kaitan sume tu but nie daa kesah lapok daa(p nk bgi ingatan!).nak maki nak ape tu xkesah la kan.sesetengah owg tu leh xcept la ape owg ln kate(kutuk@maki) kt kite arn,tpi y stengah lgi tu ade gk xleh trime.macam aku neh kn,aku xkesah pon nk maki2 aku,nk kutuk2 aku,nk angkat jari tengah ke kt aku,nk pukul aku ker,(but bia berpada2 la huhu),ckit pon xkesah..p ble dh smpai tahap xleh sngat dh tu,dh nk mletop dh,mmg aku bagi jer depan2 muke die,p bt mase neh aq leh lgi tahan lgi..boleh x korang tahan owg panggil NAMA KORANG GUNA NAMA BAPAK KORANG SDRI??haiii..mmg dh nk sampai kubor laa tu.dh la membe sdri y panggil camtu.nasib baek aq xthu name bapak die,klu tahu memang aq pedajal skali name nenek moyang die larr..
y buat aq still jdi manusia skunx neh pon ade larr 4 sebab:
1)aq ngat lgi kt mak bapak aq
2)aq ngat lgi kt membe2,awek,n umat manusia
3)aq still ngat manusia neh XSEMPURNA semuanye
4)lastnye,sedangkan nabi leh maafkan umat nye,apatah lgi kite nie manusia y hina lagi cetek iman nye(korang pk la yee)

So,,kalu korang nak marah kat sape2 ker kan,walaupon kesalahan seseorang tu amat lah susah kite nak maaf kan,kite hendak lah jangan sesekali menyimpan dendam kat diorang.sebab nye kan,,ingat satu jerr..
ALLAH MAHA ADIL DAN MAHA BIJAKSANA...:)

All Is Well,,All Is Well,,,hehehe
merci au revoir...:) 

5 comments: